otrdiena, 2016. gada 8. novembris

"Kultūridiotisms"

2016.gada 7.novembrī „satori.lv” ievietoja materiālu par „kultūras medijiem”. Materiāls ir sarunas atreferējums. Sarunā piedalījās vairāki izteiksmīgi cilvēki („brīvdarbnieks” (!?) Kārlis Vērpe; publiski legalizētais latviešu pederasts Roberts Putnis). Viņi diskutēja par šādiem šlāpinformulētiem jautājumiem: „Kāda ir kultūras mediju loma kultūrā? Kādas funkcijas tie pilda? Kāpēc sabiedrībai ir nepieciešami kvalitatīvi un mūsdienīgi kultūras mediji? Kā finansēt neatkarīgu un profesionālu kultūras mediju vidi? Vai kultūras mediji var pastāvēt ārpus komerciālā tirgus un sabiedrisko mediju sfēras? Vai NVO ir piemērotākais instruments kultūras mediju uzturēšanai?”. Protams, tūlīt uzmanību saista idiotisms „kultūras mediji”. Kā redzam, „kultūras mediji” tiek salīdzināti/pretstatīti „sabiedriskajiem medijiem”. Tātad „kultūras mediji” nav sabiedriskie mediji; respektīvi, adresēti sabiedrībai. Protams, attiecībā par „satori.lv” tā ir taisnība. Saits ir adresēts latviešu intelektuālajiem un morālajiem pederastiem. Bet runa nav tikai par adresātu. Dotais materiāls atkal parāda, ka latviešu garīgi vingro jaunatni nav iespējams iedīdīt pareizi lietot vārdu „kultūra”. Ja zinātu pareizi lietot vārdu „kultūra”, tad nebūtu idiotismi „kultūras mediji”, „mūsdienīgi kultūras mediji” (cits idiotisms šlāpinidiotu leksikā). Un trešais šlāpinidiotisms – nepieciešamība „finansēt neatkarīgu un profesionālu kultūras mediju vidi (!?)”. Tātad – lasītājus, „kultūras mediju” latviešu izbaudītājus. Šlāpinidioti lasītājus vēlas redzēt „neatkarīgus” un „profesionālus”, kas atkal ir idiotisms.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru