2018.gada 24.septembrī
portālā „pietiek” tika ievietota šāda ziņa: „Endo Lapsam, Paulam Aleksandram
Raudsepam un Pēterim Tērmanim piederošā SIA Žurnāls NAUDA IR ir kļuvusi par vienīgo uzņēmumu,
attiecībā uz kuru Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) pirms 13.
Saeimas vēlēšanām ir pieņēmis īpašu „Lēmumu par aizliegumu veikt turpmāko
aģitāciju”.[..] Kā jau minēts, pusotra mēneša laikā KNAB bija spējis noskaidrot
ne tikai to, ka „laikā no 2018.gada 31.jūlija līdz 2.augustam Latvijas
teritorijā tika izplatīts drukas materiāls, kas nav preses izdevums, latviešu
valodā “PAR KO NEBALSOT vēlēšanās” un krievu valodā “За кого НЕ ГОЛОСОВАТЬ на
выборах””, bet arī to, kas ir bijis šī drukas materiāla izdevējs.[..] Tā kā šis
pirmais „drukas materiāls” (kopš tā laika ir izplatīts vēl viens) bija
izmaksājis 8068 eiro – par 1618 eiro dārgāk nekā „nesaistītai personai” atļautais
priekšvēlēšanu izdevumu apmērs, KNAB tad arī pieņēmis lēmumu „aizliegt
SIA Žurnāls NAUDA IR veikt
turpmāko priekšvēlēšanu aģitāciju par maksu”.
Komentārs: Aģitācijas un propagandas saistīšana ar naudas limitiem ir reti stulba
pieeja. To var izdomāt vienīgi latviešu izdzimteņi ar tukšām galvām un smirdīgu
dvēseli, nevērtīgas populācijas visnevērtīgākie atkritumi. Katrs normāls
cilvēks saprot, ka aģitācijas un propagandas efektivitāte ir nevis iztērētajā
naudā, bet attiecīgo materiālu idejiskajā saturā. Vienīgi kaut kādi latviešu
izkārnījumi to nevar saprast, aģitācijas un propagandas vajadzību vai
nevajadzību, aizliegšanu vai neaizliegšanu pamatojot ar naudas apjomu.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru