2016.gada 7.novembrī
„satori.lv” ievietoja materiālu par „kultūras medijiem”. Materiāls ir sarunas
atreferējums. Sarunā piedalījās vairāki izteiksmīgi cilvēki („brīvdarbnieks”
(!?) Kārlis Vērpe; publiski legalizētais latviešu pederasts Roberts Putnis). Viņi
diskutēja par šādiem šlāpinformulētiem jautājumiem: „Kāda ir kultūras mediju
loma kultūrā? Kādas funkcijas tie pilda? Kāpēc sabiedrībai ir nepieciešami
kvalitatīvi un mūsdienīgi kultūras mediji? Kā finansēt neatkarīgu un profesionālu kultūras mediju vidi? Vai kultūras mediji var
pastāvēt ārpus komerciālā tirgus un sabiedrisko mediju sfēras? Vai NVO ir
piemērotākais instruments kultūras mediju uzturēšanai?”. Protams, tūlīt
uzmanību saista idiotisms „kultūras mediji”. Kā redzam, „kultūras mediji” tiek
salīdzināti/pretstatīti „sabiedriskajiem medijiem”. Tātad „kultūras mediji” nav
sabiedriskie mediji; respektīvi, adresēti sabiedrībai. Protams, attiecībā par
„satori.lv” tā ir taisnība. Saits ir adresēts latviešu intelektuālajiem un
morālajiem pederastiem. Bet runa nav tikai par adresātu. Dotais materiāls atkal
parāda, ka latviešu garīgi vingro jaunatni nav iespējams iedīdīt pareizi lietot
vārdu „kultūra”. Ja zinātu pareizi lietot vārdu „kultūra”, tad nebūtu idiotismi
„kultūras mediji”, „mūsdienīgi kultūras mediji” (cits idiotisms šlāpinidiotu
leksikā). Un trešais šlāpinidiotisms – nepieciešamība „finansēt neatkarīgu un
profesionālu kultūras mediju vidi (!?)”. Tātad – lasītājus, „kultūras mediju”
latviešu izbaudītājus. Šlāpinidioti lasītājus vēlas redzēt „neatkarīgus” un
„profesionālus”, kas atkal ir idiotisms.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru